دریافت نماد اعتماد پایگاه های اینترنتی
نماد اعتماد الکترونیکی سایت خود را از رابسانا بخواهید
اگر صاحب وبسایت کسب و کار و یا فروشگاه اینترنتی هستید اما هنوز نماد اعتماد الکترونیک یا ای-نماد را دریافت نکردید، میتوانید از سرویس و خدمات دریافت نماد اعتماد الکترونیکی شرکت رابسانا استفاده کنید.
با دریافت نماد الکترونیکی کاربران به وبسایت شما اعتماد کرده و خریدهای خود را با خیال راحت انجام میدهند. این نماد با افزایش بازدید و فروش محصولات رابطه مستقیم دارد. با دریافت نماد الکترونیکی می توانید از خدمات متنوعی استفاده کنید از جمله دریافت درگاه پرداخت اینترنتی و همچنین دریافت مبلغ سفارش در زمان تحویل توسط پست.
این نماد باعث قانونی شناخته شدن شغل شما می شود. مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیکی ممکن است برای بسیاری از افراد سخت و زمانبر باشد، اما با استفاده از سرویس ارائه شده توسط شرکت فنی و مهندسی رابسانا می توانید در مدت زمان کوتاهی نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کنید. کارشناسان بین المللی شرکت رابسانا در تمام مراحل در کنار شما خواهند بود. همچنین، در صورت تمایل میتوانید با بخش پشتیبانی آنلاین وبسایت رابسانا ارتباط برقرار کرده و سوالات و ابهامات خود را برطرف کنید.
اطلاعات بیشتر درمورد نماد اعتماد
نماد اعتماد الکترونیکی نشانهای است که از طرف بانک مرکزی با نام توسعه تجارت الکترونیکی که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، به عنوان تاییدیه به فروشگاههای اینترنتی داده میشود.
این نماد، نشانهای نمادین است که منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر شده و به کسب و کارهای مجازی (کسب و کار اینترنتی و موبایل) مجاز با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آنها اعطا میگردد؛ این نماد پس از بررسی وبگاه (وبسایت) و احراز هویت و صلاحیت مالک (حقیقی یا حقوقی) آن برای مدت دو سال صادر میگردد.
نماد دائم یک ستاره: پس از اعطای نماد موقت فرایند بررسی فروشگاه جهت دریافت نماد دائم آغاز میشود. اعطای نماد دائم، مستلزم احراز مجموعهای از معیارهاست. نماد دائم دو ستاره: فرایند اعطای نماد دائم دو ستاره از لحاظ معیارهای ارزیابی کاملاً مطابق با نماد اعتماد تک ستاره است. تنها تفاوت الزام فروشگاه برای نصب گواهی امنیت SSL در وب سایت فروشگاه است
مرکز توسعه تجارت الکترونیک برای آگاهی متقاضیان دریافت نماد، شاخصهای ارزیابی تهیه کردهاست؛ این شاخص ها معیار تعیین شرایط احراز جهت دریافت نمادهای توضیح داده شده در بالا است.
هدف از تدوین این سند تشریح جزئیات کلیه فرایندهای مربوط به ارزیابی کسب و کارهای اینترنتی، شاخصهای ارزیابی و اعطای نماد اعتماد الکترونیک بر اساس شاخصهای مذکور، به علاوه نحوه نظارت بر عملکرد و فعالیتهای کسب و کارهای اینترنتی و رسیدگی به تخلفات آنها و نیز شکایات مصرفکنندگان میباشد
زمانی که کاربران وارد وبسایتی میشوند چطور بدون شناخت قبلی، اعتماد کنند و مبلغی را برای خرید محصول یا خدمات پرداخت کنند؟ اگر کیفیت محصول مناسب نباشد یا اصلاً محصولی در کار نباشد چه میشود؟! این سوالات کاربرانی است که موقع خرید از یک وبسایت با آن روبرو میشوند. دریافت اینماد روشی است که میتواند تا حدی اعتماد کاربر را در این زمینه افزایش دهد. اگر میپرسید اینماد چیست؟ همراه ما باشید تا پاسخی مناسب برای سوال خود بیابی
اینماد چیست؟
اگر میپرسید اینماد چیست؟ بهتر است بگویم اینماد (E-Namad) یا نماد اعتماد الکترونیکی یک نماد است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیک به وبسایتیها داده میشود که دارای ضوابط مشخص و از پیش تعیین شدهای باشند.
این لوگو فقط به وبسایتهای فروشگاهی تعلق میگیرد. پس اگر وبسایت شما خبری، وبلاگی و… است به اینماد نیاز نخواهید داشت. اما اگر دارای فروش اینترنتی هستید یعنی در وبسایت خود درگاه پرداخت دارید این نماد برای شما مفید خواهد بود.
چرا باید برای وبسایتمان اینماد بگیریم؟
مهمترین مزیتی که این نماد دارد، جلب اعتماد کاربر است. در واقع وبسایتی که دارای اینماد است متعهد است که رضایت کاربر را در خرید اینترنتی جلب نماید و به تعهدات خود عمل کند. این موضوع باعث میشود کاربر زودتر به وبسایت شما اعتماد نماید.
همچنین برای دریافت درگاه مستقیم بانکی، قرار بستن با اداره پست برای ارسال محصولات هم شما باید این نماد را دریافت کرده باشید
سوالات متداول اینماد
- زمان اعتبار ای نماد من چقدر است و چه زمانی میتوانم آن را تمدید کنم؟
اعتبار زمان ای نماد شما به مدت یک سال است و ۳ هفته قبل از انقضای اعتبار خود باید اطلاعات کاربری خود را در پنل ای نماد بروزرسانی کنید. طبق مصوبه 288 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات که در تاریخ 5/12/1397 به تصویب رسیده است مدت اعتبار نماد به دو سال افزایش یافته است.
- آیا امکان تغییر دامنه برای ای نماد وجود دارد ؟
متأسفانه خیر، ولی میتوانید در پنل کاربری خود یک کسب و کار جدید اضافه کنید.
- آیا امکان این وجود دارد که بتوانیم شخصیت حقیقی یا حقوقی را تغییر دهیم ؟
بله این امکان وجود دارد، برای اینکار شما باید در قسمت پشتیبانی تیکت ارسال کنید و موضوع خود را با کارشناسان مربوط درمیان بگذارید.
مشتریان
اشخاص حقیقی و حقوقی که به ما اعتماد کردند.
مایلاید از محصولات گروه رمزین دیدن کنید؟
مشاهده محصولات